Kerékcsõrlés??? Két féle csõrlés van: orr- és súlypontcsõrlés.
Orrcsõrlés: a földön gurulás közben a bot középen van, elemelkedés után egy kicsit meghúzzuk, hogy ne emelkedjen túl meredeken (sebességgyûjtés), majd a biztonságos magasságon hasra húzzuk.
Súlypontcsõrlés: gurulás közben a botot egy kicsit elõrenyomjuk, így finomabban fog elszívódni a földtõl. A biztonságos magasságig csak egy picit engedjük vissza, de még mindig nyomott helyzetben van. Ezután középhelyzetbe állítjuk. Kicsit húzni nem tilos, de erõsen terheli a kötelet, ami kötélszakadást okozhat.
A biztonsági magasság alatt azért nem szabad meredken csõrölni, mert ha ilyen helyzetben szakad a kötél, nem biztos hogy lesz elég magasság az átnyomásra és a biztonságos leszállásra.
Ha nem az átesés miatt remeg, akkor nem tudom miért.