Úgy látom Dietrich kicsit túl sok info-t nyomott be egyszerre, ez megfeküdte egy-két ember gyomrát. :)
Azt meg kell hagyni, hogy tényleg elég bonyolultnak tûnhet a két szériában zajló háttéresemények követése, de ettõl azért nem kell elzárkózni, mert akkor hamis képet kap az ember a valóságról. Vagyunk jópáran, akik 2000-2001 óta napi rendszerességgel bújjuk a háttérinfokat, amcsi cikkeket, elemzéseket fordítunk a már lentebb említett honlapra (ami egyébként hamarosan megújul) mindkét szériával kapcsolatban, ezáltal is az érdeklõdõk rálátását kívánjuk növelni az amerikai open-wheel-re (én írom az IRL és Indy500 szekciót). Ami mellesleg manapság - legyünk õszinték - vergõdik a NASCAR mellett.
A Champ Car és az IRL két teljesen eltérõ filozófiát követ, részben követett eddig. Napjainkra sok a hasonlóság, csak ezt nem szeretik bevallani. Ezért érik is az újraegyesülés. A 2003 év végi CART csõd után az új tulajdonosok révén az újjászervezett Champ Car abszolút felívelõpályán van, az IRL viszont megroggyant. Nem véletlen, hogy a két széria vezetõi is elismerték, hogy folynak háttérmegbeszélések az újraegyesülésrõl, aminek várható idõpontját én is 2009-2010 környékére teszem (ha nem történik addig vmi rendkívüli). Az több szempontból határkõ lesz, részletekbe most nem mennék bele.
Addig viszont két széria fog menni tovább, élvezzük a versenyeiket. Torrenten lehet követni mindkét szériát, ill. a CC-t a Eurosport-on is, ami azért szinte minden háztartásban elõfordul, úgyhogy ez sem akadály. Azt meg, hogy kinek mi a véleménye, szerintem izgalmas dolog megbeszélni. Egy másik fórumon ezt tesszük 5-6 éve.
Jah és ha vki hiányolja még a St. Petersburg-i versenyrõl szóló motorsportos beszámolót, az csak azért van, mert különbözõ elfoglaltságaim miatt még a versenyt megnézni se értem rá, pedig már itt csücsül a vinyómon. Ma megejtem mindenképpen.