Nem szimpla másolata egyéb szériákból, bár nekem az ALMS ugrik be, ahol először ezt használták és persze átvette a TUSC is, hanem annál sokkal több.
Más szériákkal ellentétben itt nem körönként egyszer frissul, hanem minden egyes alkalommal, amikor az autó áthalad egy időmérő ponton (a rendszer az ECU-val van összeköttetésben).
A LED kijelzők az autó mindkét oldalára fel lesznek szerelve, mindössze három miliméter vastag panelekről van szó.
Két színt használnak: a piros lesz a normál mód, de zöldre vált a kijelző, ha a versenyző használja a push-to-passt. Maga a rendszer tud egy harmadik színt is, ennek egyelőre nem terveztek funkciót, de a későbbiekben ezt is ki akarják használni.
Négy fokozaton lehet állítani a LED-ek fényerősségét, ami elsősorban majd az időjárás határoz meg. Mivel viszont az üzemanyagtöltő pont belenéz tankoláskor, ezért úgy állítják be a rendszert, hogyha az autó 10 mph-nál nem megy gyorsabban, akkor a max. fényerő mindössze 25%-át produkálja a kijelző, így nem vakul meg a szerencsétlen szerelő. :)
Maga az ötlet már egy éve megszültetett és most jutott el abba a fázisba, hogy kipróbálásra kerülhet. Leghamarabb az Indy road versenyen debütálhat élesben.