5 éve volt 7 különböző győztes most meg 3. hűha. nem dobon hanyat magam. Indycarban 7 különböző győztesnél járunk.
Illetve lehet hogy a bajnoki csata szoros,csak épp a versenyek dög unalmasak. Szóval 1 cseppet se vidít fel ez. Továbbá Monaco alatt szó szerint elaludtam, Indy 500-on a 10 körmöm lerágtam annyira rohadt jó volt.
Nem nem álltak bele,csak sokkal frappánsabban válaszolnak. Az interjúkből amiket adnak 100 jobban szórakozok mint az F1-eseken,sokkal szabadabban nyilatkoznak míg F1-ben kb előre le van nekik írva minden szó. Elég gáz. Erkölcsi győztes valóban nem volt,de Hamilton elég keményen elásta magát.
Nem az volt a baj,hogy Vettel volt a csapattársa. Mivel Bourdais frissen érkezett 4szeres bajnokként,hanem az,hogy Vettel volt favorizálva. Ez kb ugyanúgy elbaszta az egészet,minthogy akármelyik csapatban van Alonso meg Vettel ott mindig kivételeznek velük (és most idén lehet mondani Hamiltont is akármennyire nincs kimondva).
Fentebb pedig már részleteztem a "hűde" izgalmas idei szezont, nem tudom ez kinek izgalmas hogy van 2 előzés futamonként de nekem nem. Az tény,hogy a különböző autó építése mindig is itt volt és ez erről szól. Csak épp a 2000-es évek elején és a előtte is ezerszer jobb futamok voltak mint most,most nem verseny van hanem egymás után sétakocsikázás vonatozás. A 20-22 pilóta van versenyenként meg..na ezt te se gondoltad komolyan. Kanaan nagyon jól elmondta. Tavaly 2 autós volt a VB, idén is az. de tavaly előtt is,az előtt is, az előtt is, az előtt is...és így tovább(utoljára amikor király volt az év az a 2010es volt mikor 2 futammal a szezon vége előtt 5en voltak esélyesek 3 csapatból). Alapvetően az a baj hogy az általad említett "Szoros csaták jó futamok" abban nyílvánulnak meg,hogy előzések vannak és gyilkolják egymást, de ezt egyáltalán nem látom. Autókáznak egymás mögött és várják a kerék cserét,sajnos ez az emberek 70-80%át untatja(minimum)