mintha azt lett volna írva tavaly, hogy ne legyenek fikázások..én meg itt csak IRL dicshimnuszt és CC fikát olvastam az elején. Talán rossz a topic cím.
mondjuk azt már leszûrtem pár kezdeti hsz-bõl, hogy elég nagy a tudás hiánya a háttérrõl és sokan nem is tudják, hogy az IRL végnapjait éli!
Lagymatagok a CC pályák? Ember TG ezekre a pályákra akart lecsapni mert üzletileg az open wheelben az utcai pályák, mexikó, ausztrália és a tavaly naptárba bekerült új CC pályák a nyerõk!
IRL versenyekre INGYEN mentek ki a nézõk akik megvették a nascarra a jegyet!
IRL-t adja az abmoteurs és 1 hetes csúszással a sportklub.
cc-t adja az eurosport, a cc honlapjáról elérhetõ race director (fizetõs)
Tony genyó George térden állva könyörög az egyesülésért és feltételeket támaszt (na ebben marhára nincs igaza õ baszta szét 2005 végén az akkori indycart meg akik vele tartottak)mert jelenleg a honda sem lesz állandóan ott motor nélkül marad.
nincs 33 versenyzõje az indy500-ra (elkerülhetetlen számára, hogy CC versenyzõk induljanak, de a CC olyan versenynaptárt adott ki, hogy gyakorlatilag bérmunkába kell kiadniuk az autókat, hogy induljanak a kvalikon)
2007-tõl a CC új kasztnival áll elõ..ezzel nagy valószinûséggel az IRL-bõl páran átakarnak majd menni olcsóbb, modernebb lesz Panoz gyártja majd, jelenleg a betét széria az Atlanticon kisérelik meg a változást.
tavalyi 17 induló után idén februárban 33!!! jelentkezõ volt köszönhetõen az új és olcsóbb kasztninak, az erõsebb motornak. Hétvégén Long Beachben kiderül majd az Atlantic esetében.
szóval fordult a kocka és ez elsõsorban Kalkhoven, Gentilozzi, Forsythe trió jóvoltából (cosworth megvásárlása, pályák megtartása vagy újak szervezése, jobb tévés szerzõdések stb.