Hehe. Olvastam a tesztet, és rögtön eszembe jutott a kékhal szállítósráca. Én egy nagykerben vagyok szervizes, ahonnan õk vásárolnak, és ott kérdezte meg egyszer amolyan prózai kérdésként, hogy miért van az, hogy õket mindenhol csak szidják? Hmm, van már róla fogalmam... Mindenesetre, macros...-nak üzenem, hogy az, hogy nem tartanak normális cuccokat, már csak rajtuk áll, mivel pl. a munkahelyemrõl nyugodtan tudnának venni, de inkább csak az olcsóbb vackokat veszik... Azért, visszagondolva, amit gariba hoznak vissza, azok általában korrektül el vannak intézve, hogy a teszt ok minimális legyen. Én, ismerve a módszereit, hogyan tud minden eszköz úgy meghalni, hogy nyoma ne legyen, de általános meghibásodásnak tûnjön, mernék rá tenni egy normálisabb pénzösszeget, hogy õk teszik tönkre a nem túl egyértelmû hibájú dolgokat.
Azért kíváncsi lennék rá, hogy sikerült megjavítaniuk az index tesztben szereplõ gépet? Ahhoz, hogy a tápkábelt visszakössék, mindenképp fel kell nyitni a gépet, akkor meg már feltûnik a memória kiesése. Vagyis, vagy nem is néztek bele, vagy ????
A mistralról nekem a legrosszabb véleményem van. Addig minden oké, amíg nincs szükséged a szervizbe visszamenni, mert ott általában lehúznak, és átvernek. Régen vásároltam ott, amíg rá nem jöttem, milyen is a garanciális ügyintézésük, és milyen az átlag minõsége a termékeiknek. Azóta meg ismerõsök hajmeresztõ történeteirõl hallottam ott... Hát, én nem sokáig maradnék meg a jelenlegi helyemen, ha az õ stílusukat venném fel.
A ready szervizét még akkorról ismerem, amikor még eléggé hozzá nem értõ voltam a gép szervizelésében, jópár éve... A legemlékezetesebb történet, ahogy a slot1 keretet majdnem széttörte a szervizes, mert fogalma sem volt róla, hogyan kellene kiszedni a procit belõle. Aztán nem olyan régen láttam azt, hogy már nem is a vadász utcában vannak. Nem tudom, hova tûntek.