tavaly nyáron próbálkoztam gépfejlesztéssel, sulinet keretén belül. ha már a kezemben van a pénz arra amit venni szeretnék, akkor türelmetlen leszek, ez tény, de amit a bluefish csinált az kabaré.
fehérvárit találtam meg neten, megnéztem az árakat, aztán bementem. 3 fatuskó még fél órával a nyitás után is a csippát törölgette a szemébõl. megkérdeztem vannak-e ezek az alkatrészek (memória, processzor, alaplap lett volna), azt mondták nincs, megrendelik, kb 1-2 hét mire megjön, mert nem olyan egyszerû, mert sulinetes, blablabla. mondtam rendben, kértek 10 rugó elõleget, azt is megadtam.
napra pontosan két hét múlva felhívtam õket, hogy van-e valami, vagy nincs, azt mondták baj van a viszonteladókkal, újat kell keresni, lehet hogy árváltozás lesz, érdeklõdjek egy hét múlva. 1 hét múlva megint 1 hetet kértek. ekkor már a plafonon voltam, és írtam egy mailt a bluefish panasz e-mailjére, hogy miért vállalnak el olyat amit nem tudnak teljesíteni, vagy ha elvállalják és nem tudják megcsinálni akkor minek hitegetnek. kb 2 órán belül csöngött a telefon, mert pestrõl leszóltak fehérvárra a levéllel kapcsolatban. elmondtam mégegyszer, hogy ne ködösítsenek, hanem mondják meg, hogy mi van, lesz-e alkatrész vagy nem. azt mondták nem, visszaadták a pénzt.
ezután elmentem egy nevenics boltba, megrendeltem ugyanazokat az alkatrészeket, 4 napon belül minden megvolt, ráadásul ingyen össze is dobták a gépet.