:) Marketing nélkül nem megy a dolog, de én a marketing alatt nem tisztára a reklámot (vagyis advertizingot értem), na de legyen igazad, habár akárhogy is nézed, a memóriakapacitás mindég gyorsabban fejlõdött mint a CPU teljesítmény, és ez a jövõben csak fokozódni látszik, tehát marketing ide vagy oda, szerintem jobban kell odafigyelni a kód sebességére mint a memóriaigényre. És aki programozik az tudja, hogy a kettõ alapjában nem fér össze, ha akarsz gyorsabb kódót akkor általában nem tudod a memóriaigényt is optimizálni, persze nem minden alkalommal de legtöbbször.
Ami pedig a 10-évvel ezelõtti alkalmazásokat illeti, ha összehasonlítjuk õket a maiakkal akkor nagyon nagy a változás, funkcionálissan is de sokszor sebességben is, gondold csak el mire volt képes egy 3D Studio 4-es vagy most a MAX 8-as... persze az igaz, hogy az OO kód ezt a sebességi különbséget egy picit leszûkítette, de ha nem lett volna az OO akkor a mai komplexitású szoftver sem lenne, mert egyszerûen tiszta C-ben vagy ASM-ben egy MAX 8-ast lehetetlen megírni, elméletileg persze lehetséges, de nem lenne az a csapat aki ezt ki tudná hozni és még ha ebben is tévednék, akkor nem lenne az a csapat aki azt ki tudná hozni elfogadható idõn belül. Tehát minden technológiának megvannak az elõnyei és hátrányai, de legtöbbször éppen a lehetõ legjobban csináljuk, elméletben ugyan nem, de gyakorlatban sokszor lehetetlen kísérni az elméletet.