"a memória kihasználtság mekkorasága ALIG függ a felbontástól sokkal inkább a textura mennyiség használatától. pl. low medium, high. Hisz a doom3 is szétakad még 640en is, ha maxra rakod, hisz nagyjából fél giga texturaval dolgoik."
odaraktam az a "+graf" jelzõt... naná, hogy a textúrák (Q4 alatt Ultra Highon pl tömörítetlen) tömörítettségi fokával arányos a szükséges video memória és a ram igény.
Ismétlem NEM elég az 1 GB Ram már sok játéknál, ha nem akarsz kompromisszumokat kötni.
Nem is mondtam, hogy bárki vegyen Celeron D-t, de elhangzott az az állítás, hogy nincs 64 biten kívül más. Aki spórolni akar és Intel párti az LGA 775-el választhat mást is.
Azért azt senki ne mondja nekem, hogy egy Dual Core proci mondjuk 3.0GHZ-en picit gyorsabb csak, mint egy 3.0 GHZ-es HT-s proci.
Elárulom, hogy kb. 2x olyan gyors a mips számítási teljesítménye (16131 a dual core, 8600 a HT-s u.a. órajelen, ha akarod linkelek képet).
A HT nagyon jó dolog 1 magos proci esetében, hiszen bõdületes elõrelépes a sima 1 magos HT nélkülihez képest.
A dual magos és HT-s proci... na az az ami ha lesz, idõvel biztosan megfogom venni.
Ahogy Zsoltika 007 leírta már igenis a küszöbön van a 64 bit csak le kell hajolni érte.
DDR2-rõl jutott eszembe, hogy egy márkás (Kingston) 400 MHZ-es DDR ram Dualban bizony gyorsabb egy hangyányit egy CORSAIR! memóriánál mely Dualban 667 MHZ-en ketyeg.
IGEN, én sem hittem el! Szóvel ez a DDR 667 MHZ parasztvakításnak jó.