a felhő kinézetre nekem sem tetszik, de ahogyan a technikáját azt megcsinálták az azért üt. realtime generált felhőt nem igazán találsz sehol. ha adnak neki rendes kinézetet, gondolj bele mennyi variációt lehet belőle kihozni.
1. ai egyelőre nem zavar, majd ha lesz normális foglalkozunk vele. p3d-ben is eléggé minimalizálva van. nagyon elrontják az élményt amikor tömegesen rajzanak egy reptérnél és csinálják a hülyeséget. a valóságban azért az irányítók picit jobban dolgoznak.
2. atc ugyan sokkal rosszabb, de a p3d-ben is külsőt használok. érdekes, hogy mekkora probléma, pedig az elég kötött fóniával nem tűnne annak. ha az útvonal tervezéses atc alatt azt érted, hogy lerepülsz egy ifr-t a beütött útvonal alapján, akkor azt egyszer mindenképpen próbáld ki. azt csak hiszed, hogy nem lehet rosszabb.:) nekem eddf vagy lhbp --> omdb és vissza állandó tesztútvonal. lhbp-ről elemelve elhagyom a közelkörzetet, döngetek arad felé, erre ad egy headinget az ellenkező irányba. és beakad a lemez, még irán felett is meg akar fordítani. és ezt minden egyes úttal megcsinálja. de legyünk optimisták, ennél már csak jobb lesz.:)
azért ha a fejlesztők folytatják ezt az utat, meglátásom szerint egyre többen fogják használni, így az addonokra is egyre nagyobb igény lesz, meg a "pimpelők" is egyre többen lesznek.