Oké, hogy realtime generált a felhő, de talán pont ezért is néznek ki néha olyan szarul. Kevés hozzá a textúra alap. Persze, a P3D felhő leképzése se az igazi. Talán ha a kettőt összevegyítenék, az lenne a legjobb megoldás. De ahhoz meg egyesülnie kellene a két cégnek. :D
Nekem a P3D AI-jával elég ritkán van gondom. Legtöbbször annyi, hogy nem vesznek engem észre (hisz nem is vehetnek, ez nincsen leprogizva bennük), és lazán befordulnak elém a final-re. Ellenben viszont az ATC van annyira intelligens, hogy hiába fordul be elém a kis cseles, ha ő a nr.2. én meg az nr.1. akkor simán mondja neki az ATC hogy Go around. :)))
Szóval ha már ATC meg AI, a P3D-énél soha rosszabbat! Rengeteg a betegsége, I know, de még így is kellemesen használható. És mégsem egy totál kopasz élettelen reptérről indulsz vagy érkezel, mint most az XPL-ben. Hiába ott a csomó statik gép, az igaz, de attól még élettelen az XPL reptér sajna.
S mivel én soha nem repülök online, ezért nálam fontos az ATC és az AI is. Közben megnéztem: az XPL nem rendelkezik semmiféle beépített útvonal tervezővel - ismét egy rosszpont neki. :( Muszáj webes vagy valami más útvonalszerkesztőt használnia az XPL pilótáknak.
Amit mondasz ATC-re, az egy régi ismert bug. Néha nem azt a nav pontot tudja az ATC mint amit az útvonaltervezőjében felajánl (ill. leadtad mint flightplan), hanem egy (általában) ugyan olyan nevű, de ezer mérfördekkel távolabbi (és nyílván) másik irányban lévőre akar fordítani. Ezért ismételgeti folyton hogy menj erre meg arra. De amint elérsz a következő navponthoz, helyre áll a rend. Előfordul ez velem is nagynéha.
Szóval eléggé alap a P3D ATC-je, de még mindig fényévekkel jobb mint az XPL...hát...mit is mondjak rá...izéje... :))))