Na, a hétvégén lerepültem az utat. Tapasztalataim a következők:
Az A321 FMGC-je nem igazán ismerte fel az ARTAT és LAM navpontokat, szóval ezeket kapásból törölnöm kellett. Pedig nem túl régi az AIRAC-om... Pontosabban LAM-ot felismerte, valahol Angliában, Londontól észak-keletre, EGSX-ről nem messze gondolta hogy van. :)
Mivel ezeket a pontokat kivenni nem tudtam a flightplan-ből, így az FS pontosan azt cselekedte amit vártam tőle: ARTAT pontot elhagyva 110°-ról 145°-ra akart fordítani mindenáron, kb 400NM-en keresztül. Utána megunta. :D
Aztán később DASDO után megint el akart fordítani 160°-ról 80°-ra, de amint odaértem ORSAR-ra, abbamaradt a lelkesedése az ATC-nek. :)
A többi szárakon eseménytelen volt az út, de meg kell valljam, ott 4x gyorsítással mentem, mert sajna nem igazán szokott egybefüggő 4,5 órám lenni egy repülésre.
De gond (és OOM) nélkül megérkeztem Dubajba dubajozni. :)