Nah, ez preciz valasz:)A scriptelesben nagyon idegesito tulajdonsaga ezen progiknak, irtovicces tud lenni pl Lock On-ban az atesesi procedura, PF-ben talan annyiranem is feltun. A Lock on-ban a leszallasnal odatapado kerek egyertelmuen konnyites, bar ha igazan finoman teszed le a gepet, nem erzekelheto nagyon. Viszont a Pacific Fightersben leszallas szerintem nem gaz, ha rendes haromkerekes leszallas, akkor nem pattog el. Lehet h kicsit tulszimulaltak a legparna effektust. Igazabol jo lenne megkerdezni egy igazi pilotat, mondja el a velemenyet a progikrol, kivancsi lennek, mit mondana rajuk, mert mi csak laikuskent allunk a dolgokhoz, probaljuk elkepzelni, h minek kell tortennie, miert tortenik ez.
Idojarasi korulmenyekben szvsz egyertelmu az FS folenye, nem is szoltam le, mondandom lenyege amnnyi volt, h ha meg az eddiginel is jobban szimulaljak ezt es a repulogepmuszerek, kapcsolok, avionika stb kezelest, akkor tovabbra sem fog erdekelni h mennyire realisztikusnak erzem a repmodellt. Egyebkent sem annyira fontos a repmodell ebben a jatekban, ugyanugy agyonscriptelt az egezs, de teljesen masfajta elvezetet nyujt szamomra, es szerintem masok szamara is. Annyira nem baj, h furan esik le az egbol a gep, ha nem is arra lett kitalalva. Plusz igen keves forduloharcot kell vivni egy 747-essel, vagy akar egy cessnaval, szoval itt inkabb az utvonalrepules, stb a lenyeg. A legfontosabb elvarasom az uj jatekkal szemben tovabbra is a mar emlitett muszerfal finomitasok.