Bírom, ahogy mindenki fikázza az õj harcrendszert, hogy jaj, elvesztette az egyediségét!
De most komolyan, ti pl. hogy oldanátok meg a harcrendszert akkor?
Maradjon a régi? Biztosan korszerû és ámulatba ejtõ lenne 2010-ben, hogy a két egymással szemben álló csapat egységei egy helyben állnak, és a suhintás hatására megsebzõdik a 2 méterre álló lény.
Oké, teljesen hangulatos és korrekt volt ez annak idején, egyedi is, tetszett, de mai játékban ez már nevetséges lenne. Ha pedig a csatatéren mozgathatjuk az egységeket, akkor nem igazán lehet azt "nem hirózosan" megoldani... azzal pedig, hogy a játék egyéb része is koppintás, egyáltalán nem értek egyet. Minden maradt a régiben, csak kapott egy 3D-t, aminek külleme elég egyedivé tette, és kapott több helyen egy kis taktikai és tartalom mélységében észrevehet kiegészítést, áttervezett (mellesleg nagyon jó) fejlõdési rendszert. Hol van még benne heroes?