Nem is vittem volna eddig a játékot, ha nem kaptam volna minden pályán új egységfejlesztést. Igen, ez a lényege, azért játszom, hogy lássam a harcosaimat fejlõdni.
Ugyanakkor 100%ig ugyanazt az utat végigjárni az 5. fejezetben is, amit egyszer már a 4.-ben végigjártam kibaszott unalmas. Köztudott, hogy egyetlen fejlesztési irány van minden faj minden egységénél, amit megéri fejleszteni, innentõl kezdve a többi ág mindig felejtõs, mert nem annyira erõs. A kihívás gyakorlatilag nulla egyébként is, függetlenül attól, hogy elölrõl kell feltápolnom MEGINT UGYANÚGY az egységeket mint az elõzõ pályán, vagy már kapok esetleg néhány egységet, ami nem nulláról indul. A cél mindenképp ugyanaz. Ha elértem a maximális fejlesztési szintet, quick battle-el végigrohanjak a pályán.
Ezek szerint te nagyon nem szeretted a 2. részt. Volt olyan pálya ugyanis, ahol megkaptál kapásból nagyon kemény egységeket,és komoly csaták voltak már a legelején. Lásd elfek kampánya pl.