A Disciples II-vel teljesen meg voltam elégedve, habár a végsõ csatát nehézségi szinten elég keménynek tartottam.
régebben játszottam a Heroes-al de amikor a Disciples kettõ elé leültem, egybõl el is felejtettem a sorozatot.
Nagyon tetszett a grafika, a látványos egységfejlesztés illetve a kis ltszámú csapatok összecsapása.
Szóval reményteljesen vártam a folytatást és meg kell modnjam, némileg csalódott vagyok.
Nem is tudom, hol kezdjem, elsõsorban talán a harcrendszer válotozását sorolnám ide negatívumként. Szerintem teljesen felesleges volt a karaktereket mozgathatóvá tenni. Persze ezzel több lehetõség nyílt a taktikára viszont egyrészt a grafika sínylette meg, ugyanis a nagyobb harcterepen kevésbbé láthatóak a karakterek, másfelõl pedig ennek a játéknak sosem az volt a lényege, hogy mozgásbeli taktikát kelljen alkalmazni hanem inkább az egységek csapaton belüli elhelyezésén volt a hangsúly.
A másik negatívum, hogy szinte minden egység ugyanaz maradt. Nincs nagyon újdonság, se alapegységben se fejlesztésben.
Amit már a második résznél is hiányoltam az a több fejlesztési lehetõség. Hány olyan pálya volt, ahol már kitudjahány xp-je volt az embernek és már nem tudott hova fejlõdni csak tápolódott?
Elég sok, fõleg a vége fele.
Szóval én nem hinném, hogy akkora etwas lett volna az új verzióba belerakni egy adag új fejlesztési lehetõséget.
És a harmadik amit szinténa második rész hiányosságának éltem meg és ennek ellenére nem sikerült a harmadik részben sem javítani az az, hogy csak a hõst lehet átmenteni a köv. a pályára.
Szóval én összességében nem vagyok vele teljesen megelégedve ennek ellenére jó iparosmunka.