Örülj neki, hogy Te vagy a kivétel, ami erõsíti a szabályt...
Amikor betelefonálok, hogy a 8 megás net 5-tel megy, mert 1részt zajos a jel másrészt talán lassan lecserélhetnék a nem is emlékszem hány éve adott ADSL1.0-s bridget, aminek köztudott, hogy az elméleti maximuma 8 mbit, a gyakorlati pedig 6-6,5, akkor közlik velem, hogy ha akarok új ADSLmodemet, akkor vegyek magamnak a lassulást pedig 50%ig nem kezelik hibaként, akkor azért ökölbe szokott szorulni a kezem... :D
Ja meg eddig egyetlen díjcsomagváltás se ment zökkenõmentesen, a legutóbbinál például elment a net, szóltam, 3 napra rá megcsinálták, aztán rá 1 napra megint elment, amit 5 napra rá csináltak meg... great...
Na de tényleg elnézést mindenkitõl az OFFért, csak lássuk tisztán, hogy egy szolgáltató akkor jó szolgáltató, ha minden felhasználónak egyenletesen minõségi szolgáltatást nyújt nem pedig akkor, ha nekem minõségi szolgáltatást nyújt.