Mivel eleve tárcsafékes agyakkal szerelik a kerekeit, így megspórolhatod magadnak azt a pénzt, amit esetleg egy V-fékes rendszerrõl való késõbbi átállás jelentene. (Új kerékagyak és a kerekek újrafûzetése vagy egy teljesen új kerékszett beszerzése.) Arról nem is beszélve, hogy azért ezek a fékek messze jobb minõségûek, mint a Trektro V-fékek. Azt azért tudni kell, hogy a mechanikus tárcsafék fékhatásban némileg elmarad a hidralikus rendszerektõl.
A felnikrõl nem találtam hasznos infot, de felételezem, hogy duplafalú kialakításuk van. Valószínûleg addig nem igazán lesz velük gondod, amíg nem nagyon durvulsz. Idõvel persze érdemes esetleg egy jó kerékszettet építtetni...
A telótól ne várj túl sokat. A használható kategóriába tartozik, de ha komolyabban elkezdesz bringázni, valószínûleg hamar megtapasztalod a korlátait. Ránézésre ez az az alkatrész, amit elsõként cserélnék. Érdemes tudni, hogy egy megbízható, jól mûködõ és strapabíró teló legalább 60-70k körül kezdõdik.
Esetleg néz még szét néhány gyártó oldalán. A magyarok közül a Magelánt tudom tudom ajánlani.
A bico megválasztásakor a váz méretére is fordíts figyelmet! Egy jó boltban ehhez mindenképpen segítséget nyújtanak. Igazság szerint ez kellene hogy legyen az elsõ dolgok egyike, amit megnéznek...
A bico mellett nem árt félretenni némi pénzt egy jó sisakra is. Az életed mentheti meg.