Szeintem semmi probléma nincs azzal, hogy 2. VH-s témánál maradnak, s ha van egy jó enginejük, akkor azt tényleg érdemes használni.
Talán csak az RTS mûfajától kellene picit tágabra mozdulniuk. Gondolok itt arra, hogy egy tekatikai szerepjátékot készíthettek volna. Kb olyasmire gondolok, mint a Fallout Tactics és a Commandos keveréke. Azaz lene egy piciny csapatunk amely különbözõ akciókban venne részt, s tapasztalati pontokat kapnának a harcért, illetve a feladat/küldetés(ek) teljesítéséért. S mint egy jó RPG-ben itt is el lehetne osztani a szintlépések utáni skill pontokat a különbözõ képességre, mint pl. mesterövész fegyverek, könnyû fegyverek, nehéz fegyverek, dobó fegyverek, lopakodás, javítás, gyógyítás, vezetés, stb... Illetve természetesen a karakter generálásakor már irányíthatnánmk is, hogy kit mire akarunk képezni, amit lehetne javítani késöbb különleges képességek felvételével. Tudom ez sem új ötlet (ala Fallout), csak ilyen jellegû játékot még nem láttam 2. VH-s kivitelben, s a mostani engine szerintem kifejezetten alkalmas lenne egy 3D-s izometrikus felülnézetû szerepjátékhoz is. Egy jó sztorival kiegyensúlyozott karakterfejlesztéésel szerintem igazi sikert lehetne elérni, s nem megint egy n+1. 2. VH-s stratégia jönne. Írom ezt, úgy, hogy én szeretem ezen játékokat is nagyon, így ezt is türelmetlenül várom, de egy kis vérfrissítés jól jött volna...