fura, de én meg valahogy mindig ezeket nem szerettem az rts-ekben:)
valahogy az age is a heavy horse archerekkel lopta be magát a szívembe annó
amikor megjelent a w3 rögtön nekiestem annak is mert az elsõ részt megunhatatlanul nyúztam. de valahogy a hõsök megléte nekem kiölte belõle a lényeget.
akárhogy is játszottam egy-egy hõs jelenléte a csatatéren meccseket döntött el és nem lehetett meglenni nélkülük. az viszont, hogy ott világít, hogy nesze üssetek...
én a kicsiket sokkal jobban szerettem pátyolgatni. amikor van vagy 10 egység és találd ki, hogy épp melyiket mozdítja el a másik valamilyen manõverre
nem tom, én nem szeretem az rpg elemeket egy strat gémbe. inkább az erõforrások elfoglalása, védése, elõretörés, felörlés, felfedezgetés az ami megfog. emiatt mondjuk teljes szívvel nem is üdvözlöm annyira, hogy kiütötték az erõforrásokat.
a másik véglet viszont, hogy vegyítsék az rts-t az fps-sel szerintem viszont annó is hatalmas ötlet volt