Volt már kérdés de a választ nem találtam meg rá. Mit takar a Hardware skinning az Eye adaptation effect?
Továbbá:
Tényleg csak annyi grafikai beállítás van amennyi a VIDEO beállításoknál van? Azért érdekelne, mert Unreal 3 Engine ide vagy oda, nálam annak ellenére, hogy a fentemlített videóbeállításoknál be van kapcsolva minden, (bár jelen pillanatban az Eye adaptation effect lehet, hogy nincs de amikor be volt sem vettem észre különbséget) + még némi AA és AF is, már bocsánad de kifejezetten ronda a játék. A HDR jó látható de ettõl eltekintve, nagyon ocsmány homályos texturák vannak, szögletes modellek, még csak Bump Mapping nyomokat sem fedezek nagyon fel.
A configom? A64 3700+ San Diego @ (2750MHz / pillanat), 1GB Memória (Dual), GF7900. Futni is elég jól fut a játék, meg minden de minden olyan barnás árnyalatú és fakó. Ez mindekinél így van. Ja és még valami. hová tûnt a fizikai modellezés egy része? Gondolok itt az elmozdíthtó és szétlõhetõ tárgyakra. Engem így a SOF 1-re emlékeztet.