"Danecaynak adok igazat, ha nem lenne blur nem lenne "szebb" mint más eddig megjelent játék"
Nem tudom, hogy így akartad e írni, de attól még hogy van benne blur nem szebb mint bármelyk más játék, sõt, messze elmarad, nagyon sok akár több éves játéktól is. Szerintem a készítõk alapjaiban gyalázták meg az Unreal 3-as engine-t. Ennél nagyságrendekkel szebb grafikai megjelenítést lehetett volna elérni még az Unreal 2-es motorral is. Higgyétek el tényleg nem fikázni akarom a játékot, mert az irányítás, a kezelhetõség tetszik, és az AI is mert olykor az is tudnak meglepetést okozni, de a garfikai megjelenítés, és a fizikai modellezés messze-mesze elmarad, az Unreal 3 enginben rejlõ lehetõségektõl. Persze összehasonlítási alapom nekem is csak az U3 motorról látott képek és videók alapján van, de biztos ennél jóval többre képes. Bár ha belegondolok, van ez a Robo Blitz nevezetû gyermekded robotos No Name U3 motorral készült játék, és ha csak ezzel hasonlítom össze, elég nagy a különbség mind garfikai, mind fizikai téren. Tehát nem tudom ha a fejlesztõk ennyire voltak képesek ilyen téren akkor miért erõltették ezt az enginet, mert mint mondottam volt, ha megcsinálták volna a game-t egy Unreal 2 motorral, nem kellene hozzá 3GHz-s proci, 1GB memória, és SM3-at támogató 256MB-os VGA. Be is linkelek egy pár képet, hogy lássátok, hogy mire gondolok, fõleg azok akik szépnek találják a játékot és nem tudják hová tenni, hogy mirõl beszélek:
A Need 4 Speed 2-ben is szebb volt, pedig az nem mostanában volt:
Kör alakú lámpa és gyönyörû minõségû textúra:
Dettó:
Szép textura a dobozokon, de a polc sem kutya:
"Light, bump, paralax mappelt faltextura némi wallshine efktel megfûszerezve" Az idézõjel nem véletlen. Ilyen volt a Half-Life 1-ben is, de az mégis csak 98-as játék:
Mi az a fizika? Persze számos képet csinálhattam volna még egyéb tárgyakkal is:
Nem ismertek rá miz ugye? segytek. A kukák környékén fellelhetõ szemét. Ez már lehet, hogy szörszálhasogatás de akkor is csúnya:
Nem ismertem fel elsõre, hogy ezek szemeteszsákok lennének:
A képek teljes grafikai beállításokkal készültek + bekapcsolt textúraszúréssel.
Nem kellett sokat játszanom, hogy összeszedjem ezeket a képeket. Ha esetleg a játék mégsem így nézne ki és a hiba az én készülékemben van, akkor a fenti irományomat tekintsétek semmisnek.