Szerintem még sokáig kell várni a tökéletes fps-re, mert ezekben a játékokban nincs igazi teste még a karakternek. Mondjuk elég sokat fejlõdtek, már elég normálisan követik a pl. tárgyakat, pár éves játékokban még volt egy jó 20 centi ha odaálltál egy kuka, vagy egy asztal mellé. Kezdeneka karakterek rásimulni a tárgyakra, megfelelõ testtartásokat felvenni, szrintem ez tényleg nagy fejlõdés. Viszont még mindig nincs lendület ezekben a játékokban. Ugrásból azonnal megáll, gyors spirntbõl is, stb. nincsenek kidolgozva a test tehetetlen mozgásai. Multival pl. pont emiatt nem játszom, mert idegesít a sok bunnyhopper, stb.
Mondjuk ha készülni egy élethû fps, tuti nem lehetne ezt a karriert végigvinni:) De sajnos az új engine-ekben, dx10-ben lévõ lehetõségeket egybõl a hülyeségre kezdik el használni, lásd. Crysis: nanoruha, irreális futási sebességek, elképesztõen nevetséges ugrások (kb. egy majom nem tud ekkorát) stb. Szóval annyira nincs igány élethû fps-re, hogy majd csak akkor írnak, ha már túl leszünk az összes crysis féle baromságon.