A gumicsere kilövésével inkább a tempón akartak visszafogni, azt nem állíthatja senki hogy a Ferrari szárnyalását akarták ezzel megfogni. Elvégre ez mindkét gumigyártót érintette nem csak a Bridgestone-t, és senki nem jósolhatta meg hogy erre a Bridgestone majd rosszabb gumikkal jön ki mint a Michelin (ekkor lett volna igaz hogy csak a Ferrari-t fogják vissza a szabállyal - meg mondjuk azt a másik pár csapatot aki éppen Bridgestone-t használt). Mondjuk Schumit kellett csak visszafogni ilyen téren, Barichello nem lógott ki a többi élversenyzõ közül. Schumit meg meg lehetett volna fogni a kékzászló eltörlésével, az ugyanis teljesen világosan látszik hogy elõzni elfelejtett. Ha néha-néha a középmezõnybõl vagy még hátrébbról kellett rajtolnia az akkor még messze a legjobb autóval, akkor is elképesztõeket szenvedett közepes szintû/autójú versenyzõk megelõzésével is. Képes volt 10-15 köröket gyengézni olyanok mögött akikbõl egy élpilóta 2-3-at is kinyom egy körön belül. Más kérdés hogy a kékzászló eltörlése még veszélyesebb lenne talán mint a kerékcsere eltörlése.