Regen 3db VW konszernes auto volt a csaladban es akartunk venni még kettot.
Kerdeztuk a kereskedot van-e flottakedvezmeny. Mondta, hogy 10.000Ft-ot el tud engedni az autok arabol. Jo mi? Kirohogtuk.
A Hondanal mar masodik autora ajanlottak rogton 300.000Ft kedvezmenyt!
Edesapam IV-es Golfjaban 60e kilometer van, az esetek 90%-aban nem megy az egyik henger. (Villog is a motorhiba jelzo.)
Elvitte a markaszervizbe, a gari pont lejart, igyhat legomboltak rola 80.000Ft-ot es kicsereltek 2 kabelt. Masnap ugyanugy eljott a hiba, ismet elvitte a markaszervizbe. Kicsereltek rajta a masik ket gyujtas-kabelt (elektronikai hibara gyanakodtak), tettek bele motortisztito adalakot es elkertek tole 50.000Ft-ot. Kikanyarodott a szervizbol, de a hiba rogton elojott. Vissza a szervizbe, ahol kozloltek, hogy nem tudjak mi lehet a gond, 500.000Ft-ert darabjaira szedik a motort es biztosan kijavitjak.
Persze faterom mar akkor megbanta, hogy Golfot vett, amikor beült a Civicembe :) Motorikusan eg es fold a ketto.
Na de mostmar egy eletre megutalta a VW-t es csak japan autot akar...
UI: Elotte nekem is volt VW Ventom, III-mas Golfom, Audi80-asom. Azok meg ossze voltak rakva. Persze motorikusan mar azokat is vertek a japanok, de megbizhatosagban es minosegerzetben 10-12 eves koruk ellenere is a topon voltak.
De a negyedik szerival valami megvaltozott... :(
Mostmar egyik 'népautó' se kellene. Szerintem sokan igy vannak ezzel, akiknek volt VW-juk, aztan beultek egy Honda, Toyota, Nissan vagy Mitsubishi volanja moge :)