A Rovert szerintem felejtsd el, hacsak nem vonzódsz betegesen a vajszínû bõrkárpithoz és a faborítású mûszerfalhoz. Nemcsak hogy nehéz alkatrészt szerezni hozzá, de drágák is ezek az alkatrészek, 3-4-szer annyiba kerülnek mint más autók alkatrészei, és bár nem rossz autók, de annyival nem tudnak többet hogy megérje a drága szervízelés.
Az Almera jobb választás, bár szerintem érdemes számításba venni még a Toyota Corollát is.
Szánj rá egy délutánt, és bogarászd át a népítélet rovatot a Totalcaron. Ha pl. egy típusról minden harmadik ember azt írja hogy mittomén 50.000 kilométernél tönkrement a kuplungja, és hogy akkor az valószínûleg egy létezõ típushiba. Az egy-két soros hõbörgéseket persze nem érdemes komolyan venni. Pl. ha vkinek a segge alá tesznek egy 1.4-es Astrát cégautónak, de az otthoni kocsija mondjuk egy Alfa Romeo, akkor valószínûleg porba fikázza az Opelt, ami ettõl függetlenül nem egy rossz autó.