#477 errõl az jut eszembe hogy a Magyar Postának vannak ezek az Iveco Daily furgonjai. Nem biztos de azt hiszem hogy 140 lovas motorok vannak bennük és az a baj hogy a Postásoknak "takarékon" kell járniuk az autókkal, pályán is szoktunk találkozni postás teherautókkal és 75-80-al mennek. Ezekbe az Iveco motorokba az a rossz hogy nem szabad mindig lassan menni vele ugyanis a katolizátor visszavezeti CO2-t a hengerbe egy kis nemtudom hanyas lyukon, és ha nincs meghajtva úgy az autó akkor nincs benne akkora nyomás és eltömõdik és elég gyenge lessz az autó teljesítméne és az alapjárat is kicsit zûrös lessz. Ezekbõl a HPI motorokból is inkább a 3000-est szabad venni. a 2400-esekkel az a baj hogy azok is két hajtásláncosok, viszont azoknak elõl és hátul van a hajtáslánc és a hátsó hajtáslánc az a kisseb és az elég gyakran tönkre megy. Vagy például ismerõsöm egy Fiat Ducato 3.0 160Le Mjet-el jár. Bár ebben a furgonban is ezek a 3ezres motorokat az Iveco gyártja nekik. És volt olyan eset hogy letapadt a szelep és visszajelzett. Mondjuk az ki lehet küszöbölni egy kicsit magasabb fordulatszámon kell terhelni az autót, pl nem kell megálni csak 6.-ból visszakapcsolsz 5.be és úgy mész.