Hozzászólva a témához én is elmondom a véleményemet a vízbontásról. Szerintem a dolog azért lenne értelmes, mert gazdaságilag nem lebecsülendõ a már meglévõ gépkocsipark robbanómotorainak kis költséggel történõ átalakítása hidrogén-üzemûre. Az elektromos motor ugyanis elég drága, és szinte egyáltalán nem kivitelezhetõ a már meglévõ gépkocsiparkba történõ utólagos beépítése. Ennek ellenében hat, hogy az elektromos energia fejlett villanymotorokkal történû üzemeltetésnek hatásfoka lényegesen jobb, mint a vízbontás, robbanómotorral való elégetésének együttes hatásfoka. Ráadásul a villanymotoros megoldásoknál további elõnyt jelenthet a fékezéskori visszatáplálás, valamit az a tény, hogy a városi közlekedésben, a lámpáknál való álláskor a robbanómotor jár, míg a villanymotor áll, nem fogyaszt semmi energiát. Mindezt együtt szemlélve már belátható, hogy alig-alig lehet értelme a vízbontásnak.
Szerintem nem is emiatt erõltetik a magánfeltalálók. Szerintem állandóan a 100%-ék fölötti kihozatalt, az energiamegmarás jelenlegi fizikai elvének cáfolatát vélik benne bizonyíthatónak látni. Én nem osztom ezt a nézetet. Szerintem ilyen egyszerû módszerekkel nem nyerhetõ ki plusz energia, hiszen ha az létezne is, az ismert megoldások, a robbanómotorral az élen olyan rossz hatásfokúak, hogy az energiamérleg legfeljebb csak közelíthetne az állandómágnessel mûködõ villanymotorokéhoz.