1. az új szíj feszesebb lesz, általában másnap már folyik is a vízpumpa ha nincs szerencséd....
2. golyós csapágyas, nem úgy mint a többi tengely (esetleg rövid életû csapágy van benne) fõleg az olcsó szar minõségû vízpumpák
3. tömbszelence sem bírja ám végtelenségig, ha folyik abból kaphat a csapágy is hiába van túlfolyó lyuk
4. ha vízpumpával feszíted a vezérlést akkor új tömítés úgyis kell mert a régi általában odarohad, elszakad stb...
vannak autók ahol a könyv nem minden vezérlés cserénél írja a vízpumpa cserét, csak lefutott km után pl: peugeot 206, de mire vezérlés cserére jut általában már folyik vagy utána fog... szal érdemes mindig
ha vezérlés alatt van a termosztát (pl: opel), még azt is kicseréljük, hogy ne télen keljen lebontani újra az egész vezérlést, ha gáz van...
(nincs fûtés stb :)...) na meg a kartonlap a hûtõ elõtt.....