Srácok, akkor most hogyan mûködik a védelem? Van dodge, van parry. Ha jól értelmeztem csak az egyiket használja, mindig a magasabb értéket, ill. néha csak dodge-olni lehet pl: távolsági fegyverek.
Megváltozik a helyzet ha van pajzsod. Ez már a távolsági fegyverekre is jó, ill. +1 enemy ellen védekezhetsz. Viszont a karakterlapon az egykezes fegyver-pajzs kombinációval kettõ érték van parry-re megadva, egyik a fegyveré másik a shield.
Ha két ellenfél üt engem és ez az érték mondjuk 14/20, akkor kétszer a 20-as(pajzs) lesz a parry vagy elõször 14(fegyver) majd a pajzs? Jól gondolom hogy mindig pajzs véd és akkor nem kell az egykezesek védelmi értékét növelni csak az attackot?
Így d&d után kicsit fura de sok dolog talán még jobban is tetszik benne. Amúgy most találtam angol manual itt.
Épp a mocsárból jövök vissza, másfél óra bolyongás után a kincskeresés legvégével nem tudtam mit kezdeni, kénytelen voltam a netet igénybe venni, pedig már végigclickeltem mindent a pályán.
Ahol a necromantával kell küzdeni és a karakterek megjegyzést tesznek a repedésben található ládára, na ott mély levegõ és tovább kell menni, csupán a pályatervezõk hülyesége, a német verzióban is elérhetetlen.
Elf csaj a maga armor varázslatával olyan durva mint egy jobban páncélozott hõsöm, kicsit fura, legközelebb kipróbálok valami mágia alapú class-t.
Kérdés kettõ: ha jól olvastam varázslatokat nem tanulhat mindenki. Le van osztava elf-re, nem képzett ember(mint sarlatán pl) és képzett ember(battlemage). Utóbbi az aki a legtöbbet tanulhatja mint például idézés vagy az is még külön kategória?