Én biztosat nem tudok mondani, kár, hogy nem ír ki minden rollt a játék, majd figyelek. Én úgy hiszem, ahogy írtam, legfeljebb nem úgy van:)! Majd kiderül... vagy a manuálban benne van... nézted? Én inkább játszom:D!
Szerintem mindig a nagyobb értéket használja dobásnál (dodge/parry), és a pajzs nem még egy ellenfél ellen véd, hanem támadás ellen (azaz kétszer dob mentõt, nem egyszer). Azt hiszem elõbb megpróbálja a fegyver parryt, ha nem sikerül, akkor jön a shieldes parry. (Ezeknek a sorrendje kérdéses, hogy vajh a nagyobbal dob-e elõször, szerintem mindegy, ígyis-úgyis mindkettõvel dob, ha az elsõ nem sikerül.)
Ja, a kincskeresés az nagyon jó volt:)!
A mágusokról: mint írtam spellweaverem van, és most hatodik szintû, épp most mentem be marshba (megint, újrakezdés után). Armorban ugyanolyan, ill jobb mint a harcosok, egy 5SP-s mágusarmor (mod 3) hárommal növeli a védelmét minden helyen... pedig mindenbõl a legjobb cuccokat vettem meg a városban a harcosoknak is. (Lehetne még tovább fejleszteni a varázslatra, akár a +4 armor is elérhetõ, egyelõre hagytam.) Aztán számoljuk bele a 12SP-s intuiciót, ami ugye +5 IN pont, helybõl +1 base parry és base ranged. Harcosokra meg +3 ST (erõ), ütésre vannak gyúrva, nagyon-nagyon rövidek a csaták. Ezt a DP-s dolgot már boncolgattuk.
Mindezekkel a dolgokkal most átlagban ötös az armorom, és 19-es a parrym, azért az elég jó, nem kell félteni a komát. És ez kétkezes parry, staffos. Ha dagger - 0/1 shieldet nyomtam volna védekezésre, akkor lenne egy második parrym is 13 körül. A daggert én késõbbre tartogatom, kivételesen egykezessel gyúrok majd támadásra, inkább dodge-olom majd a távolságit. Egyelõre a Dodge I van csak persze.
Legtöbbet spellt tanulhat: passzolom, gondolom manuálban... engem nem foglalkoztat, amit lehet úgyis megtanulunk:D! Valami spell meg mindenképpen kimarad, akármilyen karakterrel indulsz, szóval igazából nem lényeges szvsz. Alap idézést én helybõl kaptam, spellweaverként.