Nem csak azt. Beleszól abba is, de nem csak azt módosítja. Elsõ 4 szintje patkányt idéz. Utána farkasokat, majd medvét, majd szellemedve lesz az utolsó állatfajta (13-as SP, azaz karakter szint után, már ha a varázslat ismert ekkora szinten és ezen az erõsségen lesz létrehozva). Ugyanazon állatfajtán belül is a magasabb szintû varázslattal létrehozott jószág erõsebb lesz (több HP, magasabb harcérték, nagyobb sebzés).
Ugyanez a szitu a csontvázidézésnél is. Elõször sima csonti jön az elsõ 4 szinten. Aztán páncélozott csonti jön valami gyengébb közelharci fegyverrel. Aztán jön egy csontilovag (teljes páncélos csontváz), elõbb egykezes (buzogány, kard), majd ahogy lépjük a szinteket és fejlesztjük a varázslatot, kétkezes fegyverekkel (kalapács, kard). Itt a végsõ változat a mage. Nem bír olyan sokat mint a páncélozott variáns, ellenben 50-70 közötti astral point készlettel bír és sok varázslatot el tud sütni. Az astral regenerációja meg marha gyors, így nem marad sokáig mágikus energia nélkül.
A másik 3 idézõvarázslat közül szintezõs még az elementálidézés, de itt már nem változik a lény, csak egyre erõsebb lesz a magasabb szinten történõ megidézéssel.
Az árnyékidézéssel létrehozott shade és a jinn nem rendelkezik szinttel. Automatikusan azon a szinten jön létre a varázslat, ahányadik szintû a karakter (már ha van akkora a kérdéses varázslat értéke is). A kettõ között ak ülönbség, hogy a shade egy közelharci delikvens, aminek a szintjétõl függ az ideje is amit a létrehozó mellett tölt, míg a jinn fixen 20 percig lesz meleltte, vagy míg ki nem nyúvasztják.