Ami a zárójelben van érték, az az aktuális karakter által bevihetõ sebzés. Ebbe nem számolódnak még bele az esetleges mágikus módon megemelt erõ értékek.
A fegyvernél az 1d+5 az alap sebzés. Azaz 1d6+5 (6-11 közötti sebzés). A 12/3 meg azt mutatja, hogy 12-es erõ felett minden 3 pont után +1 sebzést kapsz. Azaza 15-16-17-es erõnél +1, 18-19-20-as erõnél +2 és így tovább. Ez csak az alap erõdre igaz. A teljes sebzésed értéke a karakterlap alján lesz az Attack és Parry érték után lesz egy HP rész. Na ott már az esetleges erõnövekedés miatt bejövõ plusz is beszámításra kerül. Ha tehát a fente említett (12/3-as) fegyver meleltt van mondjuk egy 18-as erõd, meg van mondjuk egy +3-as módosítód gyûrûbõl/varázslatból/italból, akkor a fegyverre bökve ezt írja majd:
1Wd+5 (1W+7)
Ugyanakkor a HP mellett 1d+8 fog szerepelni, mert ide már a minden módosítóval és egyéb bizbasszal együtt számított érték lesz beírva.
Az a W meg ne zavarjon meg, az csak a tényleges sebzést jelenti (karaktered erejébõl számolva) nem a wound képességet. :-)