Van egy két apróság amin érzõdik hogy német a játék és nem sütnék el egy amcsi rpg-be(ezt pozitívumnak írom). Viszont a pénzgyûjtés kicsit a játék élvezetén rontott, kilencedik szint környékén elkezdtem egy adott terméket gyártani, fölvásároltam az alapanyagot, legyártottam majd telítettem a piacot igen jó haszonnal. Aztán jött a hajós küldetés, most meg térdig gázolok a pénzben, már nem kell cuccok gyûjtésével/eladásával törõdnöm.
Szóval jótanácsként mondom nem kell erõltetni, hagyjuk a maga medrébe folyni a story-t.
Most épp próbálgatom a két erõemberem milyen irányba fejlõdjön, egykezes-pajzsos jól védekezõs vagy lomhán teljes vértben araszoló kétkezes állatok. Esetleg kétkezes dodge-olós jól parry-zõs könnyû páncélos? Vannak jópofa kombók. Nem mintha nehéz lenne a játék, kicsit durvíthatnának. Meglepõ módon a távolsági harc is igen durva, longbow meg duplalövés és társai. Bár ahogy néztem a crossbow meg a dobós cuccok jóval gyöngébbek/lassabbak.
Eddig egy npc-vel tapasztaltam hogy van saját quest-je, olyan baldur's gate-es formában. Van ez mindegyiknek? Ha van aktívan csapattagként kell használni õket vagy mindenképp elõkerül?