Az elementál, a shade és a jinn egyaránt véletlenszerû erõszinten jön létre. Ritka ha kétszer ugyanolyan karakterisztikájú lényt kapsz.
A próbadobás értékébõl (pontosabban annak sikerétõl fog függeni). Az SP ha magasabb jobb az esélyed az erõsebbre de nem garancia. Ha biztosan erõsebbet akarsz, akkor maximalizálni kell a vonatkozó tulajdonságokat és úgy maximalizálni a spell értékét.
De amúgy a csontiknál is változik az endurance érték, csonti varázslónál meg minden véletlenszerû értéken jön létre.
Egyébként nincs nyúzás a játékban. Belezés van (gutting). :-)
A begyûjthetõ dolgok mennyiségére nincs hatással csak a sikerre a talent értéke. Az mindig fix.
enlightened:
Mehetsz puszta kézzel is, csak sok mindentõl elesel ezáltal. Ehhez ugyan a legkönnyebben fejleszthetõ harci talentet kell csak növelni, de a sebzés mindig kicsi lesz, woundig esély szinte elérhetetlen, plusz a harci trükkök egyikét sem tudod majd alkalmazni vele. Meg aztán nincs belõle mágikus vagy módosított értékû eszköz, nem lehet növelni a sebzését különféle alkalmatosságokkal (fenõkõ, fegyverbalzsam, gyémánt fenõkõ). Szóval a fegyverre szükség van. Ez nem oriental játék. A fegyver, pláne képzett használó kezében minden esetben legyõzi a pusztakezes harci formákat.