Egyetértek az ötlettel.Egy ilyen játék megérdemelne egy szép bannert, sõt a hozzáértõk esetleg tehetnének rá FAQ-ot, benne a fontosabb linkekkel, mint más topikokban.
Más: nagyon jó ez a szabályrendszer, pl. ebbõl tudtam meg a következõt is...
Egy talent használatakor, pontosabban "teszt"-jekor a gép ugye háromszor dob egy 20 oldalú kockával, vagyis minden, a talenthez tartozó attributum-hoz egyszer dob 1-20-ig.Ezen felül minden talenthez tartozik egy Talent Érték(amire a drága pontjainkat szórjuk), vagyis egy Talent Value(TAV).Ha az adott attributumhoz tartozó kockadobás értéke kisebb vagy egyenlõ az attributum értékével, semmi gond.Ha nagyobb, akkor jön a képbe a TAV, ui. ez csökken annyival, amennyivel a kockadobás értéke nagyobb volt az adott attributumnál.Bármely talent használata akkor sikeres, ha a maradék TAV nulla vagy pozitív!Ezeket eddig is tudtam a kommentekbõl.
Nade, ha pl. egy csapda nehezítve van mondjuk egy +15-es difficulty módosítóval(bár pozitív a szám, mégis le kell majd vonni) és a karakteremnek a TAV-ja 10, akkor a csapda hatástalanításhoz ELEVE -5-ös
TAV-al fogok hozzálátni.És itt jön egy szabály, amit nem ismertem: amennyiben a TAV NULLA ALÁ csökken, a talent sikeres tesztjéhez MINDEN kockadobás értékének LEGALÁBB ennyivel(vagyis annyival, mint amennyivel a TAV értéke nulla alá csökkent) kisebbnek kell lennie, mint az adott attributum értéke!Esélylatolgatáshoz nem árt ezt figyelembe venni.