Hát a játékról csak annyit,ha most a félre optimalizált gépigényt félre tesszük,akkor maga a játék,hogy is zajlik..
Az ellenség mindig ugyan azon a helyen van,mindig egyhelyrõl jön,minimális a mozgásterük,ezáltal igen egyszerû hatástalanitani õket...(nekem speciel 2.5 napott vett igénybe a 11 küldetés)
Akkor az irányitás,hogy mennyire egy rosszul átkodolt xbox-ról pc-re beszélünk,ezt mi sem bizonyitja jobban,mint az agyonvariált fegyverváltás,a felesleges kicsit felállok,nagyon felállok és társai..
Aztán még 1 hatalmas hiba! miaz,hogy futás közben nem lehet lõni? ez is akkora hiba,vagy talán ezzel akarták a játékosokat arra kényszeriteni,hogy csuszva-mászva hetekig csináljanak egy küldetést?
A társakról meg inkább nem is beszélnék,mert én általában hátul hagytam õket,mivel egy komolyabb betámadásra képtelenek,igaz fedezõ tûzre igen alkalmasak,amit igénybe is kell venni egy párszor..
Cóval mit is kapunk egy olyan játéktól,aminél a grafikára és az efektekre tették a hangsúlyt..