Ez csak természetes, de megpróbálom dióhéjban megmagyarázni hogy mit is jelentenek, persze ha valakit jobban érdekel a neten tömegszámra vannak leírások:
AF = Anisotropic Filtering, nagyvonalakban azt mondanám, hogy a textúrák minôségét javítja
AA = Anti Alising, A vektor vonalak töredezettségét javítja (gondolunk bele pl 640*480 milyen "töredezett" 1-1 3Ds modell)
SM(1,2,3,4) = Shader Model (3) vagy Pixel/Vertex Shader, ez a fények és az árnyékok intenzitását számolja a modellen minden pixelen a kamera állásától függôen, kb úgy kell elképzelni mindha egy grafit ceruzával rajzolnánk egy rajzot, majd megpróbáljuk minnél élethûbben kisatírozni hogy minnél jobb térhatása legyen, egyes helyeken több árnyékot hasznáunk vagyis vastagabb grafit felületet viszünk fel, de egyes helyeket fehéren hagyunk, azaz itt fény esik a felületre. A verziószám szerintem magától érthetôdik, minnég nagyobb annál újabb, élethûbb a technika.