"Igazad van, hogy is nem vettem észre! A Wolf3D az Unreal Tournament-el és mondjuk FarCry-al TELJESEN egyforma. Storyban , hangmegoldásokban, komplexitásban, 2D és 3D kidolgozásban (ugye régeben sprite-ok voltak az ellenek, térkép stb), pörgésben, fizikában..... hogy mik nem vannak xD"
Ígyvan a hangok ugyanazok, csak minõségben változnak ("õõõááá meghalok" 96khz-n 7.1-ben 24 biten) :D komplexitás sem változik: "Menj azt lõjé minden ellent", ennyi. Ugyanolyan pörgõsek. És megint csak a külsõségekkel jöttél, a grafikával meg a fizikával. Ettõl még nem lesz jobb a játék...
"ôô, hát ne kelljen már ecsetelnem, hogy ebbôl a játéktipusból hány 10.000 változatok adtak ki, nagyon ütôs graffal, jó hangokkal, háttérzenével, új alakzatokkal"
Mégis a legtöbb embernek jó az eredeti "szar" sõt az kell, mert nem lesz jobb a játék ezektõl.
Az UT-re ne mondjad hogy bonyolult, mert azért az már tényleg durva lenne :D Haverokkal sokat UT-ztunk lanon, és hát nem igazán izzasztott meg semmit. Jókis önfeledt agyatlan lövöldözés, néha nagyon pici taktikával :)
De hamár itt vagyunk egy stratégiához is mennyire kell egy embernek, hogy észlény legyen. Van 2 megoldás:
1. Bevéded a bázisodat minden ellen, utánna irdatlan nagy csapatot építessz minden egységbôl és lerohanod 1 támadással az ellent.
2. Nem várod meg még levegôt kap az ellen, hanem az elején megpróbálod véresre darálni.
Hát újabban már NEM lehet bevédeni a bázisodat minden ellen. Mert bevéded egy x egység ellen, azokat ki is védi, de jön y amire hatástalan, vagy jön x egység csapatban ami ellen megint csak nem tudsz jól védekezni, mert nem lehet olyan sokfelé lõni hatékonyan. Aztán meg jön az atom, meg a többi tömegpusztító fegyver, az ellen sem tudsz védekezni. Rá vagy kényszerítve a támadásra, még ha nem is elég a hadsereged csak azért, hogy lelassítsd a felég irányuló támadásokat. Elején véresre darálni, meg csak nagyon hülye ellenfelet lehet.