Mondjuk teny,hogy a sablonok minden stilusban ott vannak es csak nagyon keves jatek log ki beloluk!
Amugy az hogy a jovoben kell lonod az ellent vagy egy ismeretlen szigeten vagy eppen egy katonai bazison tokmindegy:)Tehat ezzel:"Igazabol nem latok sok kulonbseget a hajdani sima "lovoldozos"jatekok es a mai FPS jatekok kozott"arra utaltam,hogy a jatek LENYEGE nem valtozik(az hogy a hangok masok,meg az engine az mas(a romantikus filmek sem tok egyformak,csak nagyon hasonlitanak)
Persze ez vonatkozik a strategiai jatekokra es a tobbi stilusra is(ismetlem,nagyon keves log ki a sorbol)!
A Far Cry-t talan jobb lett volna ha nem emlited,a tobbit nem nagyon ismerem(az utolso fps amit kiprobaltam az a doom3 volt,kb.2 percig tartott..)
A Far Cry volt pont az a jatek amit en is nagyon vartam a megjelenese elott,mert a hirek szerint"csucs grafika,szuper A.I.:lopakodva becserkeszheto ember ellenfelek, akik roppant elethuen fognak reagalni,taktikazni",ehhez kepest (szamomra)csak a csucs grafika ami megvalosult,a tobbi eltunt valamerre......(masik bukta doom3 es az elemlampa esete,akkor dontottem ugy hogy eleg az fps jatekokbol)
Amit az UT kapcsan kiemeltel,a fegyvereken kivul egy 20 evvel ezelotti 2d-s platform jatek is tudta,szoval annyira nem vagyok eldolve tole:)
Persze,nyilvan az meg egyszerubb volt a 2d miatt.
Nevezhetsz a multban elonek vagy maradinak aminek akarsz,de a jo oreg regi c64-esen,bizony sokkal jobb aranyban volt a jatekoknal a gepteljesitmenye jatekminosegggel(csak egy pelda:Elite, 38 kB-ban 4 galaxis 100-200 bolygoja,garantalt tobb honapnyi szorakozas)Ja,es nem kell felhozni,hogy azota mennyit fejlodott a technika,tudom,hogy sokat:)
Persze igazabol felesleges dolgon vitazunk,ha neked es a tobbi gamernek bejon,hogy 1.5 evente koltson par tizezer forintot a gepre(jo esetben),akkor hajra:)