Pl aki egy kicsit is az ekonómiára/tech-re hajt annak már lent vannak az eséllyei azzal szemben aki az elejétôl fogva ontja a hadsereget. Erre nem kell sok és erôs egység, csak amíg a másik az eko-t/technikát húzza, te ledarálod, mondjuk abból a helyzetbôl ahonnak nincs védelme, mert ugye mindent úgysem lehet az elején bevédeni úgy, hogy egy kis hadsereg is legyen, ekonómia, meg a tech is fejlôdjön. Ne mond már, hogy multiban sohasem alkalmaztad/tapasztaltad ezt a stratégiát :D De csak el kell képzelned, biztosan le fogod vágni, ugyanúgy számít a sebesség ebben a helyzetben. Ha valaki kívülrôl vágja a shortcut-okat és úgy dolgozik annak nagy sebesség elônye van a kattintókkak és a scrollozókkal szemben. Amíg neked 1-2 egység (vagy védelmi torony) éppen épül, az ellen már veri a többi építményedet, esetleg a pont épülôket a "parasztok"-kal együtt xD
A másik, hogy ha minden védelem ellen van támadás, akkor minden támadás ellen is van védelem. :) Az atomot is ki lehet szedni egy kisebb csapat légi egységgel mielôtt baj lenne belôle (utánna persze ideges az ellen ;)
"Ígyvan a hangok ugyanazok, csak minõségben változnak ("õõõááá meghalok" 96khz-n 7.1-ben 24 biten) :D komplexitás sem változik: "Menj azt lõjé minden ellent", ennyi. Ugyanolyan pörgõsek. És megint csak a külsõségekkel jöttél, a grafikával meg a fizikával. Ettõl még nem lesz jobb a játék..."
óh, hát így állunk :) Látom már, hogy te igénytelen ember vagy minden más tényezôhöz kivéve az agyalást. Az anyám is hasonló ember, csak logikai, esetleg stratégia játékokkal tolat, a hangot kikapcsolja mert minek, a graf nem nagy szám, az se gond ha solitare szintû, nem is veszi észre a különbséget a szintek között, úgy jó neki ahogy van, csak jól lehessen agyalni a játékon, akkor az már bejön neki. Ez az 1 dolog ami számít neki. Nos, ebben az esetben tényleg nem sok értelme a vitának, mert alapból nem tudsz értékelni más tényezôket.