"De nem is mennég bele az emberi fül kapacitására a marketing-re meg a hangképzésbe különösebben mert mondtad, hogy igénytelen vagy ebbôl is :P"
Haha ezt nem mondtam :) csak az egy dolgot mondtam ami megváltozott az FPS-ekben az évek alatt ;)
Amúgy belekötök már egy mp3-ba is hogyha csak 192 kbites, szar minõségû fülhallgatókat nem vagyok hajlandó használni, szóval alaposan mellényúltál.
Najó összefoglalom.
FPS-ek, gépigényesek(szépnek nevezik a grafikájukat, néha tényleg szép is), játékélmény pont ugyanaz mindnél mint a wolf3d-nél(ami már sokmindenkinek unalmas egy idõ után, mert új élményre vágyik). Rövid játékidõt ígér. Változik a grafika, a hang minõsége, a fizika. Ugyan ez igaz a verekedõs és hasonló iqlight játékra.
A többi játéknál is vannak gépigényes cuccok, de legalább változik a játékélmény is nem csak a grafika és a hang, meg a fizika. Ezért itt már fontosabb a játékélmény, és kevésbé fontos a többi, továbbá itt kevésbé érvényesül a hardverpiac nyomása, és a programozók is jobban értik a dolgukat(nem mindíg, pl az ea-nál alig tudnak programozni), így sokszor optimalizált, mégis szép játékokat kapunk, amelyek kinézetének még a valósághoz is van köze, ellenben a szépnek nevezett agyoneffektezett, ocsmány mûanyag grafikájú techdemokkal.
Sokan vannak, akiknek csak a grafika technikai színvonala, meg hasonlók számítanak, a játékélmény nem. Sajnos a legtöbb játékos ilyen, és egyre több van belõlük, de nem kéne ennek így történnie.