Elõször is, én támogatom, hogy elvegyék a "visszaesõ" gyorshajtóktól a kocsit is és az autópályán 180-al száguldozóktól is.
Ha nem sajnáltam volna az SMS árát, akkor tegnap a Naplóban én is igennel szavaztam volna a törvényre.
Félreértés ne essék, nem a gyalogosok táborát képviselem, én is autótulajdonos vagyok.
Nem kéne példálózni a német "autobahn" korlátlanságával (bár igazából ott is vannak pár helyen korlátozások).
Mint már írták, a magyar és a német utak állapotát nem lehet összehasonlítani.
De nem csak ez az egyetlen szempont a kérdésben.
Figyelembe kell venni azt is, hogy ott teljesen más a közlekedési morál. A jogosítványt sem bagóért osztogatják. Konkrétan nem tudom, mennyibe kerül most egy magyar "B" jogsi, de úgy 100-150e körülire saccolom (amúgy passz...)
A németek ezért sokszázezer forintnak megfeleõ euróért jutnak hozzá, mert ott a sokkal jobb tanfolyam és a sokkal szigorúbb vizsgák annyiba kerülnek.
Nem beszélve arról, hogy a nyugat-európai helyszíni bírságok összege többszöröse a magyarországinak... Ennek ott van visszatartó ereje.