Sztem te átláttad, h mit is írtam. Ezzel kevesen vannak így rajtad kívül, természetesen tisztelet a kivételnek.
Van akinek annyi jött le az egészbõl, h "na itt 1 nemnormális, notórikus gyorshajtó". Pedig sztem nem vok notórikus. Ha kell akkor igenis 130 max 150 amit a pályán kihozok az autóból. Mint írtam, ha a feltételek adottak akkor igenis megnyomom a pedált. Azt pedig ugye tudjuk, ha nem ész nélkül indulunk neki ilyen vágtának, h mik is ezek a feltételek. Fontossági sorrend nincs, mert mind egyformán fontos, és egyik sem elhanyagolható. Autó mûszaki állapota, belátható út (értsd reakcióidõhöz elegendõ belátható útszakasz, de inkább több beláthatóság), józan kipihent állapot, száraz út, és természetesen némi belátás sem árt másokkal szemben, pl a még gyorsabbakat elengedni, nem eléállni és majdénmegmutatomhogynemelõzle. Viszont a lassabbakkal szemben ugyanígy belátással kell élni, ha nagyon ráközeledek akkor elveszem a lábam a gázról, és a fékpedál felett pihentetem, h ne az utolsó pillanatban kelljen a pedálokon ugrálni ... akkor már késõ mikor indexel, és jön kifelé. Természetesen mindezt csak autópályán, mint írtam országúton én is betartom a 90-et, mert full mind1 az a 30másodperc amíg 1ik helyrõl a másikba érek.