Már csak 1 valami nem világos számomra. Mi is az amitõl "csakúgy" megpördülök ?
Egy olajfolt, egy adag vizes mócsingos levél (õsszel különösen veszélyes) amikor éppen sávotváltasz ....
Egyébként kérdezd meg nyugodtan azt az idióta Stohl bucit, az is egy ilyen mutatványt adott elõ (autópálya szembesávba landolósat luxuskocsival) és csak a jószerencsének köszönheti, hogy senkit sem ölt meg
És nehogy durrdefektre hivatkozz mert rögtön a kardomba dõlök :DDDD 0,0000001% esélyed van megfelelõ keréknyomás mellett durrdefektet kapni.
Kerék sérülés is okozhat durrdefektet, pölö a nagybatárral nem nézted hova parkolsz (ráálltál a parkára és meghúztad a gumit .... aztán egyszer csak BUMMM)
Miért is mennék le az útról ? Vezettél már autót 200km/h felett ?
Nem, 180-nál már féltem és féltettem az utasokat (magyar út)
Ha nem vezettél akkor nyugodtan mondhatjuk, h fogalmad sincs mirõl beszélsz, ha pedig vezettél akkor tudod azt, h ha vlki nem a haverok elõtt akar vagány lenni, akkor minden idegszálával a vezetésre összpontosít, és nincs az a külsõ tényezõ ami kizökkenthetne ebbõl
Volt amikor évi >50.000 km körül vezettem az ország minden része felé, asszem tom mirõl beszélek.
Ekkora sebességnél már nem csak az a gond, hogy te hibázol, hanem az, hogy a kocsid (megcsúszik a kerék), bal elsõ féked 10-20%-al erõsebb, mint a jobb ....
A legtöbb autót nem erre tervezték, és bár tudja, tiltanám (kb mint amikor a kis Smart-os 130-140-el megy, én meg hüledezek, hogy ez nooooooooormááááális ????)