Vizes falevél stb ... ez olyan h nem fõzök otthon még tojást sem, mert az ördög nem alszik, és felrobban a gáztól a lakás.
Ezek szerint te nem vezettél még eleget, hogy találkozz ilyen problémákkal és esetekkel amiket okoztak. Mondtam, naiv vagy. Az ilyenek szoktak utána nagy kikerekedett szemekkel ülni az összetört kocsiban, hogy ez vele mégis hogy történhetett meg, hiszen "profi". Úgy, hogy a profizmusod is a szerencsén múlik. Egyszer nincs ott a védõangyalod és paffff.
Mint tudjuk parkolni nem 100km/h-val szokás, szépen lépésben pedig akár fel is állhatok a járdára, semmi baja nem lesz a guminak
Mit is írtam: "ráálltál a parkára és meghúztad a gumit", de a gyengébbek kedvéért átfogalmazom: túl közel állsz a patkához, és meghúzod a gumi oldalát a patkával (tod, radiál utálja az oldalsó behatásokat).
Pláne a dögerõs szervós luxuskocsik esetében a szervó még egy jókora kátyúból is zokszó nélkül kifordítja a kereket, az megint más tészta, hogy a gumi mennyire sérül közben (a sofõr meg észre se veszi).
Ami a durrdeft illeti, csak annyit tennék még hozzá, hogy steel radial. Semmi elõrejelzés, egyszer csak ping.ping... kikandikál a vasszál, beakad, letépi fél gumit (találkoztam vele)
Egyébként ha tényleg annyit vezettél akkor azt is tudod, h vezetés közben minden pillanatban tisztába van az emberke az autója mûszaki állapotával ... tudod elég 1 apró zörej, és az sokat elárul
Aha, már ha hangosabb mint az üvöltõ damdammzene, vagy a mobilból rikácsoló szuka ... meg amikor már valami hangot hallassz, akkor már könnyen megeshet, hogy késõ
Egybként sok sok vezetéssel lehet elegendõ rutint szerezni de ... ne vedd magadra, nem tudom, h melyik kategóriába tartozol ...
Voltam õrült száguldozós, elõzgetõs ... aztán felnõttem és megkomolyodtam (meg láttam egysmást). Most már inkább óvatos.