A PC-Format írt egy kis blogbejegyzést egy Introversion látogatás után, mikoris kipróbálták a játékot. A lényeg:
- Kontinensek alapján lesz felosztva a játéktér a játékosok között.
- A népesség irtásával lehet pontokat szerezni ( 1 millió halott = 1 pont ). Aki az adott idõ alatt több pontot szed ösze, az nyer. Hát nem kedves?
- Egy átlagos meccs egy órás, de ha eléggé lelasítjuk a játékot, akkor nyolc órás is lehet, ami pont belefér az irodai munkaidõbe. A tálcán lévő ikon majd jelez ha valami fontos dolog történt a játékban, addig meg lehet dolgozni, vagy épp úgy tenni, mintha produktív része lennél a céges közösségnek, amíg a főnök elmegy melletted.
- Szerintük nagyon egyszerû irányítani, kábé fél tucat az egységek száma, szóval nem kell ötven tipussal vacakolni.
- Az meccsek java részében az idõzítésen múlik minden. A játék elején természetesen teljes mellszélességgel tombol a Hidegháború. Ha meggondolatlanul betámadsz egy szomszédot akkor mindenki tudni fogja, hogy egyes régióid támadó helyzetre vannak berendezkedve és könyebb lesz bejuttatni egy-két töltetet.
- Ha védekezõ helyzetben vannak a silóid, akkor végeredményben sebezhetetlen vagy. De amint elkezdesz minden földi jót hajigálni egy szomszéd felé, a többi régió tuti kihasználja a kínálkozó alkalmat és nem sokáig kell várni míg jönnek a kis fehér villanások olyan szövegekkel kísérve, mint pl "New York hit, 9.5M dead", kivéve, ha megfelelõen be vagy védve a megfelelõ alkalmatosságokkal.
- Alapvetõen azok lesznek esélyesek az éltbenmaradásra akik szépen várnak a végjátékra, mikoris mindeki belekezd az "all-out" ereszdelahajamat-ba, de ha nem szed össze elég pontot, akkor sokra nem megy vele.
- Aki az egész játék alatt nyugisan ült a babérjain az ne lepõdjön meg ha az utolsó percekben azon veszi észre magát, hogy minden megmaradt régió hirtelen úgy dönt, hogy illene ráengedni a megmaradt arzenált...azt már nem valószínû, hogy ki fogja védeni. Aki nem háborúzott, annak a területén nincsenek áldozatok. De a többieknek kell a pont...