"A kiadóknak az (lenne) a dolguk, hogy felkarolják a befutni készülõ bandákat, és pontosan ezért a (idõben késõbbre tehetõ) privilégiumért, hogy õk fogják terjeszteni a zenét, segítik õket, reklámozzák õket, stb. "
Ez a feladat a MANAGER dolga, aki szintén leveszi a százalékát (Zenekar hasznábol pl. 10%, és nam az eladásbol származó bevételekböl általában, segít a zenekarnak nem zenei témákban,pl: koncertet fellépést szervez,tárgyal a kiadókkal,bankokkal..stb.), ne keverjük a kiadó feladatával, akinek inkább hanghordozó legyártása, és terítése a feladata.
"És mellesleg a zenére nem lehet monopolhelyzetet felállítani, a zenekar pedig nem termék, tehát ez nem errõl szól. Nincsen monopolhelyzet, mert az egyes zenei stílusok szabad keveredése és megújulása megvan, tehát "helyettesítõ termékek" tömegével szolgálhatnak."
Helyetesítsd kérlek pl.:
Queen:Show must go on
Steppenwolf: Born to be wild
Dream Theater: Metropolis Pt2 - Scenes From A Memory (album)
"A monopolhelyzet nem arról szól, hogy EGY KONKRÉT TERMÉKET többen adhatnak el (azaz "ne csak a Milli adhasson Milli tejet), hanem arról, hogy meglegyenek a helyettesítõ termékek, hogy a kuncsaft választhasson (azaz "ne csak a Milli adhasson TEJET"). "
Erröl beszéltem, hogy pont azért tehetik meg, mert ez jogilag nem minõsül monopoliumnak, de ha belegondolsz tekinthetõ annak.