"Emlékszem anno a Far Cry-t szidták sokan, hogy mekkora egy xar és sokan végig sem tolták, mert ugye low beállítások mellett igencsak nem azt a Far Cry-t kaptad, mint high beállítások mellett." Nemtom kinek ment lowon, mivel, hogy az akkori már gyengének számító gf4 ti4200-n is high grafikán ment, mondjuk aa meg af nélkül. Ezért dícsérték, mert nem volt olyan nagy a gépigénye. Ettõl függetleneül lehet végigtolás nélkül is szídni, hiszen egy sima techdemo fps, mint a többi.
"Valahol számítógépes jétékok célja a minél valósághûbb grafika megteremtése."
Valahol... de nem az agyonhájpolt húbazzemilyengrafikaszaroknál. Mert azoknál a csillivillire mennek, meg a mûanyagfelületre 1000 effektel, ami viszont erõsen távolodik a valóságtól. Ideje kinézni az ablakon, és körülnézni, és rádöbbenni, hogy nem mindenhol rikító neonszínek virítanak, összevissza csillognak villognak a dolgok. Egy ideig a legtöbb játék grafikája a valósághoz közelített, de a mostani techdemo fps-ek nagyrésze már távolodik a valóságos kinézettõl.