A Hondát kellett volna elsõként említeni ha már a megbízhatóság a topic témája. Nemrég olvastam egy VFR-rõl amibe 1millió km-t tett egy angol futár gyerek, ami motornál bõdületesen nagy szám. Mondjuk arról nem volt szó hogy mennyit kellett költeni rá. Viszont az közismert hogy 100ezernél nem ritka hogy a szelephézagok is a gyári középértéken állnak, míg egy sor4-es ekkora távnál már túl szokott lenni 1-2 komolyabb generálon. Bár az öreg kardános-boxermotoros BMW-k is elpusztíthatatlanok.
A Ducati-k térhálós acélváza meg tényleg könnyû csak ne bukjanak vele mert akkor azonnal kuka, meg szinte biztos hogy a motor is kap lévén hogy az is teherviselõ elem. Plusz az alumínium meg egyébb ötvözetek nem rozsdásodnak 20 év múlva sem, ami sok 1-2 éves Ducati-ról sajnos nem mondható el.:)